top of page
VELEX_Vehicle_fire_suppression_system.jpeg
FirePro logo red.png

AEROSOOL

VELEX
sõiduki tulekustutus

footer-firepro-logos.png

FirePro VELEX sõiduki tulekustutussüsteem pakub tulekahju tuvastamist ja automaatset või manuaalset tulekahju kustutamist erinevat tüüpi sõidukite kaitseks. See tuvastab tulekahju mootoriruumis ja kustutab selle kiiresti, kasutades ainulaadset, keskkonnasõbralikku kahe
kustutustoiminguga (hübriid) süsteemi.

velex-system.png

VELEX süsteem

1. Juhtpaneel
2. Lineaarne soojusandur (LHD)
3. 12mm läbimõõduga roostevabast terasest torud
4. Düüsid ja kaitsekorgid
5. Kustutusaine silinder
6. Tulekindel kaabel
7. Heli/majakas (valikuline)
8. Paindlik söötmisliin
9. Tahke ühendi mahuti

Erinevad mootoritüübid

  • Bussid

  • Teenindusveokid

  • Transpordisõidukid

  • Tuletõrjeautod

  • Päästeautod

  • Vabaajasõidukid

  • Kaevandusseadmed

  • Ehitustehnika

  • Metsatehnika

  • Jäätmekäitlusseadmed

  • Materjali ja lasti käitlemine

  • Põllumajandustehnika

without-pressure.png

Survevaba tehnoloogia
VELEX tuletõrjesüsteemis kasutatakse kahte tulekustutusainet. Põhiainet, vedelikku, hoitakse atmosfäärirõhul ühes süsteemi silindri kahest kambrist, teine ​​jääb tühjaks. Silindri külge on ühendatud FPC aerosooli moodustavat tahket ühendit sisaldav kondenseeritud aerosooligeneraator FirePro, mida hoitakse ka atmosfäärirõhul. Tulekahju tuvastamisel muutub anumas olev tahke ühend ülitõhusaks tuld kustutavaks kondenseeritud aerosooliks, mis täidab ballooni tühja kambri. Rõhk kambris tõuseb vaid mõneks sekundiks, et võimaldada kahe kambri vahel oleval vardata kolvil vedelat kustutusainet välja lasta. See hajutatakse kaitstud ümbrisesse torustiku ja düüside kaudu kaitsealasse. Kui vedel kustutusaine on täielikult tühjenenud, vabaneb FirePro kondenseeritud aerosool ise läbi düüside, mis suurendab kustutusprotsessi veelgi.

R-107_Certified.png

R-107 Sertifitseeritud
Igal aastal sõidab sadu busse, mis puutuvad kokku tulekahjuga. Kaks kolmandikku neist juhtumitest saavad alguse mootoriruumist ja kujutavad endast tõsist ohtu reisijatele. FirePro VELEX on heaks kiidetud ja vastab ÜRO Euroopa Majanduskomisjoni (UNECE) eeskirjale nr 107 (R107) pärast konkreetses protokollis määratletud testide edukat läbimist. Protsess hõlmab ranget testimist erinevate tuleohu stsenaariumide kaudu.

approved-by-KBA.png

Kinnitatud föderaalse mootorsõidukite transpordiameti poolt
VELEXil on Saksamaal Föderaalse mootorsõidukite transpordiameti (KBA) tüübikinnitus (107R07/02*0070*00) kasutamiseks tulekustutussüsteemina sõidukites, mida kasutatakse rohkem kui 8 reisija veoks. KBA aitab kaasa liiklusohutusele Euroopas ja keskkonnakaitsele kogu Saksamaal ja mujal

environmentally-friendly.png

Keskkonnasõbralik
VELEXis kasutatav vedel kustutusaine on keskkonnasõbralik ja biolagunev. Lisaks on see keemiliselt stabiilne, glükoolivaba ja õiges kontsentratsioonis täiustatud korrosiooniinhibiitoreid. Kondenseeritud aerosool toodetakse keskkonnasõbralike materjalidega välja töötatud patenteeritud tahke ühendi sublimatsiooniprotsessis. Sellel on null globaalse soojenemise potentsiaal (GWP) ja null osoonikihi kahanemise potentsiaal (ODP).

VELEX-bus-system.png

Tehnoloogia eelised:

velex-sual-extinguishing-action.png

Kahekordne kustutus

operating-temperature.png

Madalaim töötemperatuur -30°C

10-years-lifetime.png

10 aastat eluiga

velex-unece-r107.png

UNECE R107 sertifikaat

velex-iso.png

Toodetud ISO 9001:2015 ja ISO14001:2015 järgi

velex-needs-minimum-maintenance.png

Minimaalne hooldus

velex-heavy-vehicles.png

Lisafunktsioonid ja eelised

  • Korduvtäidetav – lihtne ja kulutõhus taastada

  • Vees lahustuv – mittetoksiline ja pärast tühjendamist kergesti puhastatav

  • Saadaval erinevates suurustes – kohandatav erinevatele seadmetele ja rakendustele

  • Ühendatav erinevate kontrolleritega – mitmed jälgimis- ja juhtimisvõimalused

Lähtuvalt tellija soovist FIRETEK pakub Aerosool kustutussüsteemide projekteerimist.  

Projekteerimise staadiumid on eelprojekt, põhiprojekt ning tööprojekt.

 

FIRETEK PAKUB AEROSOOL KUSTUTUSSÜSTEEMIDE VÄLJA EHITAMIST NING HOOLDUST

bottom of page